Regulamin sklepu

Wejście w życie: 27 kwietnia 2025 r.

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży ebooków oraz audytów w formie plików cyfrowych prowadzonej przez firmę:

F.H.U. WOJCIECH STĘPIEŃ
NIP: 7521436270
VAT-UE: PL 7521436270
REGON: 524275398

z siedzibą pod adresem:
F.H.U. STĘPIEŃ
UL. BOHATERÓW WARSZAWY 21E, lok. 12
46-100 NAMYSŁÓW

(zwaną dalej sprzedawcą), za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem:
https://psychologia-relacji.pl/

(zwanego dalej: „sklepem internetowym”)

Dane kontaktowe:
kontakt@psychologia-relacji.pl
tel. 603 503 737

Preferowany kontakt: mailowy.

Postanowienia ogólne

Postanowienia niniejszego regulaminu znajdują zastosowanie do sprzedawanych za pośrednictwem sklepu internetowego ebooków oraz audytów w formie plików cyfrowych. Ebook, w zależności od preferencji, może być wykorzystywany online lub pobrany na dysk klienta.

Pod pojęciem ebook należy rozumieć publikację elektroniczną będącą odpowiednikiem publikacji treści dokonywanych w tradycyjnych formach (np. książka). Dzięki elektronicznej technologii ebooki mogą zawierać poza tekstami – grafikę, dźwięki, animacje oraz nagrania wideo, a także elementy interaktywne (np. hiperłącza).

Dostępne za pośrednictwem Serwisu ebooki oraz audyty dostępne są w formie elektronicznej. Po opłaceniu zamówienia klient otrzymuje dostęp do zakupionych ebooków oraz audytów.

Składanie i realizacja zamówienia

Klient może składać zamówienia w sklepie internetowym za pośrednictwem strony internetowej sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Do realizacji transakcji konieczne jest złożenie zamówienia poprzez aktywowanie widocznych na stronie serwisu odpowiednich opcji dostępnych przy ofercie ebooka lub audytu i dalsze postępowanie zgodnie z wskazówkami podawanymi zamawiającym na każdym etapie procedury składania zamówienia.

Po złożeniu zamówienia, sprzedawca przesyła na podany przez klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.

Zamówienie zawierające ebooki lub audyty zostaje przekazane do realizacji w momencie otrzymania przez sprzedawcę od podmiotu realizującego płatność potwierdzenia pozytywnej informacji o dokonaniu pełnej płatności.

Zamówienia realizowane są za pośrednictwem platformy psychologia-relacji.pl po otrzymaniu przez sprzedawcę należności uiszczanej za pośrednictwem:

  • Stripe, Inc. z siedzibą w San Francisco, CA 94103, przy 510 Townsend Street.
  • CashBill S.A., ul. Sobieskiego 2, 40-082 Katowice, NIP: 6292410801, REGON: 241048572, KRS: 0000323297

Po otrzymaniu informacji o dokonanej płatności sprzedawca na adres e-mail podany przez klienta prześle potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Ponadto wiadomość e-mail zawierać będzie potwierdzenie otrzymania płatności.

Podstawowym sposobem dostawy zamówionego ebooka lub audytu jest pobieranie przez użytkownika pliku PDF drogą teletransmisji poprzez łącze internetowe, do którego link otrzymuje na podany adres e-mail w zamówieniu, niezwłocznie po zaksięgowaniu pełnej płatności.

W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, sprzedawca niezwłocznie poinformuje klienta o zaistniałej sytuacji przesyłając wiadomość na adres e-mail podany przez klienta. W przypadku dokonania przez klienta uprzedniej płatności za takie zamówienie, sprzedawca dokona zwrotu wpłaconych środków pierwotną metodą płatności.

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z treścią art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje nabywcy w przypadku treści cyfrowych (np. programy komputerowe, aplikacje, e-booki, gry, muzyka, nagrania wizualne lub teksty), które nie są zapisane na nośniku materialnym, w których konsument wyraźlł zgodę na natychmiastowe rozpoczęcie realizacji zamówienia.

Ponadto, audyty marketingowe, technologiczne, strategiczne i operacyjne również nie podlegają zwrotom, ze względu na ich charakter oraz na fakt, iż klient wyraża zgodę na natychmiastowe rozpoczęcie realizacji zamówienia. Audyt jest ściśle powiązany z otrzymaniem produktu cyfrowego w postaci instrukcji PDF, co dodatkowo wyklucza prawo do zwrotu.

Jednakże, w przypadku produktów objętych gwarancją satysfakcji, klient ma prawo do zwrotu. Szczegóły dotyczące gwarancji satysfakcji dostępne są pod adresem: gwarancja satysfakcji.

Zasady korzystania z ebooków i audytów

Zaleca się niezwłoczne zapisywanie ebooków oraz audytów na nośniku pamięci przez klienta po dokonaniu zakupu. Sprzedawca nie świadczy usługi przechowywania zakupionych ebooków oraz audytów, a klient ponosi ryzyko niezapisania ich na odrębnym nośniku pamięci.

Klient ma prawo korzystać z ebooków oraz audytów wyłącznie na własny użytek zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

Klient w szczególności nie jest uprawniony do:

  • rozpowszechniania ebooków lub audytów oraz ich opracowań w całości lub we fragmentach, zarówno w celu zarobkowym, jak i niezarobkowym;
  • zwielokrotniania ebooków lub audytów w innym celu niż dla potrzeb własnego użytku osobistego lub zgodnego z prawem korzystania z ebooka lub audytu.

Udostępnianie ebooków oraz audytów przez klienta osobom trzecim w jakiejkolwiek formie jest niedozwolone, a wszelkie przypadki udostępnienia bez wyraźnej zgody sprzedawcy będą zgłaszane stosownym organom.

Umowa NDA

W przypadku audytów, zawierana jest umowa NDA (Non-Disclosure Agreement) na czas 12 miesięcy od finalizacji zakupu. W przypadku stałej współpracy umowa NDA jest ważna na czas trwania współpracy, a po jej zakończeniu przez dodatkowe 24 miesiące. Szczegóły umowy NDA zostaną przesłane w załączniku po finalizacji zamówienia.

Reklamacje

Wszelkie zakłócenia w funkcjonowaniu serwisu, uwagi pod jego adresem i wszelkie inne sprawy związane z celem i przedmiotem serwisu mogą być reklamowane przez klientów poprzez zgłoszenie sprzedawcy, przesłane drogą elektroniczną na adres: kontakt@psychologia-relacji.pl lub tradycyjną na adres korespondencyjny sprzedawcy:

F.H.U. STĘPIEŃ
UL. BOHATERÓW WARSZAWY 21E, lok. 12
46-100 NAMYSŁÓW

Zgłoszenia reklamacyjne będą na bieżąco rozpatrywane przez sprzedawcę w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania zgłoszenia, jednak sprzedawca zastrzega sobie prawo pozostawienia reklamacji bez odpowiedzi, jeżeli dotyczy ona dysfunkcji wynikających z nieznajomości regulaminu, niezastosowania się przez użytkownika do udzielanych wskazówek oraz informacji ukazujących się na bieżąco na łamach serwisu.

W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych zgłoszonych w toku świadczeń nieuregulowanych w regulaminie stosuje się odpowiednie zapisy Polityki Prywatności oraz Polityki Cookies.